Trg cestnega prometa se nenehno obnavlja in vedno išče nove cenovno ugodne rešitve za asfaltiranje cest in z najmanjšim možnim vplivom na okolje. Beton, ki se uporablja predvsem v tujini, je veljavna alternativa asfaltu: tehnologija CUPOLEX omogoča gradnjo trajnostnega in trpežnega cestnega pločnika z manjšo količino betona kot tradicionalni sistem masivne plošče.
Cestna tla Cupolex so sestavljena iz monolitne konstrukcije s podložnimi loki, ki lahko podpirajo velike obremenitve, enako kot trdna polna plošča. Poraba betona z enako odpornostjo je zato manjša. Dodatna prednost je tudi boljša sposobnost, je upor lomljenju zaradi zmrzovanja tal na dnu in je idealna na vseh tistih območjih, kjer so nižje temperature.
Praznina pod cesto omogoča tudi enostavno prezračevanje prostorov, kjer se lahko namesti kable, razne tehnološke sisteme, cevi in kanale. Idealno, ker jih je mogoče enostavno pregledati. Primerne so tudi za rezervoarje za zbiranje deževnice, saj so nameščeni neposredno pod voziščem.